תוכן עמוד זה פוגע בך? דווח לנו


 דרגון בול זי מידע 


דרגון בול זי

דרגון בול זי העונה הרישונה ההכי יפה יש לה264 פרקים 12 סאגות 13 סרטים בדרגון בול זי יש דמויות:ימצ'ה,גוקו מקיטה פיקולו גוהן טראנקס גוטן טראנקס(הילד)וכולי בדרגון בול זי יש את האויבים הכי חזקים הם3 אויבים פריזה סל מג'ין בו את פריזה גוקו הרג בכדור אנרגיה את סל הרג גוהן בקמאמה  את בו גוקו ניצח אותו באזרת כדור קנקיבו.







סאגות-

dbz-

סאגת סאיין-

סאגת הסאיינים מתחילה בהגעתו של גוקו לבית הסנסי(המאמן)שלו,מאסטר רושי, כל החבורה נפגשת ולראשונה פוגשים את הבן של גוקו,גוהאן. במקום אחר פיקולו,שהיה אז רשע עשה מדיטציה עד שלפתע הוא פוגש בן אדם זר. פיקולו מתעמת איתו והתקפותיו לא השפיעו,הבן אדם ממשיך בדרכו כאשר הוא מוצא אנרגיה יותר גדולה לפתע בבפגישה של גוקו וחבריו מגיע הבן אדם שמציג את עצמו בשם ראדיץ,לבסוף האמת על עברו של גוקו מתגלה, גוקו שייך לגזע הסאיינים,גזע אגרסיבי,שכובש עולמות בשביל קונים פוטנציאלים,עוד על הסאיינים רהי יפרט בקרוב עם עמוד חדש. גוקו מתעמת עם אחיו ומובס בברכייה,ראדיץ לוקח את גוהאן ועף למקום אחר. כעבור דקות ספורות מגיע פיקולו לאיזור,גוקו והוא מחליטים לשתף פעולה ומתחילים קרב אכזרי עם ראדיץ. ראדיץ לבסוף מובס אבל במחיר יקר,חיי גוקו. במילים האחרונות שלו אמר ראדיץ כי בעוד שנה יבואו שני סאיינים חזקים הרבה יותר ממנו לכבוש את כדור הארץ. פיקולו לקח את גוהאן תחת חסותו את גוהאן.כל הלוחמים האנושיים התחילו להתאמן במשך שנה וגוקו התאמן בעולם המתים תחת השגחתו של הקאיו הצפוני. כעבור שנה,כצפוי הסאיינים נחתו.ובקטנה פוצצו עיר שלמה. פיקולו,גוהאן וקרילין התייצבו ראשונים נגד הסאיינים,נאפה ווג'יטה. אבל לא הרבה זמן אחרי זה הלוחמים האנושיים הצתרפו זה אחר זה לקרב. נאפה הסאייני המגודל החליט לעשות את הקרב מעניין יותר והביא לקרב את הסאייבנים. טיאן הלך ראשון נגד סאייבמן והרג אותו,יאמצה הלך שני ונהרג בקרב. קרילין הרג את שאר הסאייבנים,נאפה צעד לקרב וטבח קשות בלוחמי הזי. טיאן,שיאצו ופיקולו נהרגו על ידו,נאפה עמד להרוג את קרילין וגוהאן אבל גוקו הגיע בדיוק בזמן!. גוקו הביס את נאפה,נאפה ביקש את רחמי וג'יטה ,וג'יטה לא התרשם והרג את נאפה. הקרב האמיתי התחיל,גוקו ווג'יטה,גוקו השתמש במתקפות הקאיו בעוצמה מוכפלת פעמים רבות, אבל מכיוון שזה לא הספיק,גוקו חשף את מתקפת הקאיו המשולשת וזה כבר היה יותר מדי בשביל וג'יטה. בשביל להתעלות על זה וג'יטה הפך לאוזורו ומוטט את גוקו,גוהאן,קרילין ויגירובי בשיתוף פעולה הצליחו לכרות את זנבו של וג'יטה והחזירו אותו למצב רגיל,אבל פתאום גוהאן גם הפך לאוזורו ופצע קשות את וג'יטה. וג'יטה לבסוף כרת את זנבו של גוהאן,קרילין עמד להרוג את וג'יטה אבל גוקו עצר בעדו,גוקו אמר שהוא רוצה להילחם איתו בעתיד הסאגה נגמרת בבריחה של וג'יטה ויציאתם של וג'יטה,גוהאן,קרילין ובולמה לכוכב נאמק.




סגאת נאמק- סאגת נאמק מתחילה שגוקו מובל לבית חולים,ומסתבר שהדרגון בולס חסרי תועלת בלעדיי פיקולו וקאמי וג'יטה ממריא לנאמק,אבל גם גוהאן,קרילין ובולמה. החבורה מגיע לכוכב נאמק כביכול,אבל זה היה עבודה של שתי יצורים,בסוף החבורה נמלטת משם. שקרילין,גוהאן ובולמה נוחתים הם רואים חללית סאיינית מוכרת, זה וג'יטה,פתאום מגיעים שתי יצורים מכוערים והורסים לחבורה את החללית,גוהאן וקרילין מרביצים להם ומביסים אותם. בינתיים וג'יטה ממשיך במסע חיפוש הדרגון בולס שלו ופוגש את קיווי שנשלח על ידי פריזה קיווי מנסה תחבולה על וג'יטה אבל וג'יטה הורג אותו בשנייה. גוהאן,קרילין ובולמה צפו בדריכות במעצר שביצעו פריזה ושומריו,דודוריו וזארבון,כל כפר נאמקי עד ש3 לוחמים נאמקים פיצצו את חייליו של פריזה,אבל זארבון ודודוריו חיסלו אותם סבא נאמקי הרס את כל הסקאווטרים של הצבא של פריזה כדי שלא יוכלו לגלות את הדרגון בולס. דודוריו חיסל אותו ועוד ילד נאמקי,גוהאן צלל בעצבים והציל ילד נאמקי אחר דודוריו יצא למרדף אחרי החבורה,לבסוף החבורה הצליחה להימלט הבא בתור במסע ההרס של וג'יטה היה דודוריו,דודוריו שהיה אחרי המרדף אחרי החבורה, חשף לוג'יטה את הדרך האמיתית להכחדת הסאיינים שפריזה פיצץ את הכוכב,וג'יטה התמלא רגשי נקמה ופוצץ את דודוריו למוות. ואז פריזה שלח את זארבון,וג'יטה גם שלט בקרב נגד זארבון,עד שזארבון השתנה לצורה השנייה שלו,צורת המפלצת,זארבון הביס את וג'יטה והטיל אותו לאגם זארבון חזר לבסיס ופריזה פקד עליו להביא את וג'יטה, זארבון מביא את וג'יטה ומרפא אותו,בזמן שכל החזקים לא נמצאים וג'יטה מתעורר, וג'יטה יוצא מהחדר ומחסל כמה חיילים,גונב את רוב הדרגון בולס,ונמלט. פריזה וזארבון חוזרים לבסיס,פריזה מתעצבן ממה שקרה ושולח את זארבון להחזיר את מה שנעלם. בינתיים וג'יטה מחביא את הדרגון בולס ומוצא את המחבוא של החבורה,ביחד עם הנאמקי הקטן,דנדה. פתאום זארבון מופיע ובולמה מוקסמת מהיופי שלו,עד שהוא משנה לצורה השנייה שלו הבעיה היתה שהפעם,וג'יטה היה יותר חזק,וחיסל את זארבון. אבל אז וג'יטה נזכר מה צריך לקרות,כוח גיניו יבואו כנראה,גוהאן,קרילין ווג'יטה החליטו לשתף פעולה הפעם. כצפוי כוח גינאו הופיעו,והם החליטו לערוך משחק קטן נגד הלוחמים הטובים,גולדו הלך נגד קרילין וגוהאן גוהאן וקרילין הובילו משמעותית אבל גולדו השתמש ביכולת עצירת הזמן שלו,וכמעט שחיסל אותם אם וג'יטה לא היה עורף את ראשו ואת ריקום נכנס לעניינים והביס את כל הלוחמים,שכמעט הוא הורג את גוהאן,שוב גוקו בא ומציל אותו סוף סוף גוקו מחביא מריקום את כוחו,אבל הורג אותו במכת מרפק אחת,גוהאן קרילין ווג'יטה נדהמים,עלתה מחשבה בראשו של וג'יטה שגוקו הוא הסופר סאייני האגדי. ואז גוקו מתחיל קרב עם בארטר וגייס,גוקו ממש שולט בעניינים,ופוצע קשות את בארטר,גייס בורח ומביא את קפטין גיניו. ובקרב האדיר של גוקו וגיניו מסתיימת סאגת נאמק,ומתחילה סאגת קפטין גיניו.










סגאת פריזה- סאגת פריזה מתחילה בקרב פריזה נגד וגיטה,קרילין וגוהאן פריזה מתחיל לירות קרנות אנרגיה על כולם אבל הם מתחמקים בקלות,וגיטה מאיץ בפריזה שיתקדם לצורה השנייה שלו ופריזה עושה כך,וגיטה מצטער על כך שהוא מגלה שעוצמה של פריזה היא מיליון,פריזה דוקר את קרילין בקרניו ונחשף לזעם של גוהאן,גוהאן חובט בפריזה ויורה עליו קרני אנרגיה,אבל בסופו של דבר נהדף על ידי פריזה גוהאן הפצוע שוכב על הקרקע ופריזה מופנה אליו בינתיים קרילין,בכוחות חדשים עלידי ריפוי של דנדה כמעט וחותך את פריזה ל2,אבל חותך לו רק את הזנב,בינתיים וגיטה לא מסוגל לזוז מפחד קרילין וגוהאן מובסים קשות על ידי פריזה וגיטה סוף סוף מתערב אך גם מובס. בינתיים פיקולו פוגש את נייל בפצוע והתמזג איתו. פיקולו לבסוף מגיע למקום הקרב ופותח בקרב עם פריזה,פיקולו מוביל משמעותית בקרב פריזה חושף את הצורה השלישית שלו ומביס את פיקולו וגיטה הפצוע משכנע את קרילין שיפצע אותו כדי שהוא יתרפא ויהיה חזק יותר וקרילין לבסוף עושה את זה. גם דנדה לבסוף משתכנע לרפא את וגיטה אבל מתי שוגיטה התרפא היה מאוחר,פריזה היה כבר בצורה הרביעית שלו. וגיטה התלהב וחשב שהוא הסופר סאייני הרביעי,אבל עוצמתו האדירה של פריזה הוכיחה לו שהוא טועה בינתיים גוקו התעורר ועשה את דרכו למקום הקרב כשגוקו הגיע וגיטה היה פצוע ופריזה היה מולו,וגיטה התחיל למלמל שגוקו הוא הסופר סאייני האגדי,ופריזה הרג אותו. גוקו התעצבן והתחיל קרב,גוקו השתמש במתקפות קאיו מוכפלות ב-10 וגם ב-20 אבל ללא הועיל. לבסוף גוקו משתמש בפצצת הנשמה ומביס את פריזה,לפחות ככה זה נראה. כולם חגגו אבל פתאום פריזה תקע רגלו באדמה,פצע את פיקולו קשה והרג את קרילין,גוקו התחיל לרתוח והפל לסופר סאיין!גוקו אמר לגוהאן לעזוב את המקום ביחד עם פיקולו. בינתיים התחיל קרב איתני בין גוקו הסופר סאייני לבין פריזה,גוקו הוביל כל הקרב,אבל פריזה פיצץ את כוכב נאמק מפנים,ונשארו 5 דקות על שהוא יתפוצץ לגמרי. בינתיים בכדור הארץ קאמי גם הופיע בגלל שובו של פיקולו וביקש שכל מי שטוב ונהרג את ידי פריזה ישוב לחיים ויעבור לכדור הארץ. גורו,גם בין היצורים שהובאו לחיים,חזרה לכדור הארץ. בינתיים גורו זימנה את הדרקון של נאמק וביקשה האנשים בכוכב נאמק יחזרו לכדור הארץ חוץ מפריזה,אבל גוקו התעקש להישאר וככה היה. גוקו נשאר והביס את פריזה. פריזה התחנן לגוקו שלא יהרוג אותו וגוקו ריחם עליו ונתן לו קאי. אבל פריזה השתמש בטיפשות וניסה להרוג את גוקו,גוקו השיב בגל אנרגיה עצום שהרג את פריזה,כביכול. סאגת נאמק נגמרת שגוקו בורח מכוכב נאמק וקטע קטן כעבור חצי שנה שכולם מבינים שגוקו עדיין בחיים.





סגאת מאג'ין בוו- סאגת מאג'ין בוו מתחילה ביציאתו של בוו מהביצה. גוהאן וקאיושין פותחים בקרב נגדו ומובסים במהרה. וג'יטה מעלף את גוקו עם מכה זולה מאחורה. טראנקס וגוטן עפים למקום הקרב,ככה גם וג'יטה. וג'יטה מגיע למקום ופותח בקרב עם בוו,הקרב ארוך ומייגע ובסופו וג'יטה עושה צעד נדיר,הוא מקריב את עצמו למען כל העולם,אבל ללא הועיל,בוו עדיין חי. גוקו מתעורר בזמן שבוו ובאדיבי עושים את דרכם לבית הקפסולה כדי להשיג את הדרגון בולס. גוקו נתקל בבוו ובאדיבי בדרך,וגם בטראנקס,גוקו אומר לטראנקס ללכת להביא את הדרגון בולס בזמן שגוקו מעקב אותם. גוקו מראה לבוו ובאדיבי את הסופר סאיין 1 ו2,אבל גם רמה חדשה,סופר סאיין 3. גוקו ובוו מתחילים להילחם וגוקו מוביל משמעותית,לבסוף גוקו מבין שהוא לא יכול להישאר בצורה זאת הרבה זמן. טראנקס מביא את כדורי הדרגון בולס והם מבקשים שהאנשים שנהרגו יחזרו לחיים. גוקו משחק משחקי מוח עם בוו ובוו הורג את באדיבי,בוו הולך לשוטט עם עצמו ומוצא כלב עזוב והוא בונה בית וחי בו זמן מה. גוקו והחבורה מגיעים למקדש של קאמי ושם גוקו מלמד את טראנקס וגוטן את ריקוד הפיוז'ן. בינתיים גוהאן חוזר לעלילה עם קאיושין וקיביטו בכוכב שלהם,קאיושין אומר לו לנסות לשלוף את חרא-הזי. גוהאן בסופו של דבר מצליח ומדהים את קיביטו,גוהאן מתחיל את אימוניו תחת קאיושין. בינתיים גוקו צריך לחזור לעולם המתים ופיקולו ממשיך ללמד את ריקוד הפיוז'ן לגוטן וטראנקס. גוקו מגיע לכוכב הקאיויים להיות עם גוהאן ומתאמן איתו קצת,במהלך ההאימונים גוקו זורק את האבן הכי חזקה ביקום וגוהאן מכה בה ושובר את החרב,אבל זה לא היה רע בכלל,כי סופרים קאי עתיק יצא ממנה והתחיל תהליך להעצים את כוחותיו של גוהאן,בסופו של התהליך גוהאן יצא לוחם חדש,מיסטיק גוהאן. בינתיים בוו משוטט ברחוב עם הכלב וחוואי רואה אותו ומנסה להרוג אותו,אך פוגע בכלב והורג אותו,בוו מתעצבן והורג את החוואי ומרפא את הכלב,לפתע בוו התפצל לשתי גופים,בוו הרשע ובוו הטוב. בוו הרע ובוו הטוב פתחו בקרב שבסופו בוו הרע ניצת ושאב את בוו הטוב והוא הפך לסופר בוו. בסופו של דבר גם גם גוטן וטראנקס מצליחים להפוך כמו שצריך לגוטאנקס. סאגת בוו נגמרת והסאגה המרובה בקרבות סאגת פיוז'ן מתחילה.











סגאת קיד בו- בוו התחיל להשתנות והתוצאה לא היתה טובה,קאיושין זיהה אותו כבוו שהשמיד את הקאיויים העליונים. קאיושין מעביר את הלוחמים לכוכב הקאיויים כדי שילחמו שם. גוקו מגביר לסופר סאיין 3 ומתחיל בקרב עם קיד בוו,הקרב ממושך והוא יכל להימשך ככה לנצח,הקרב התגלגל וגוקו יצא ממנו ולפתע. וג'יטה מגיע וגם פותח קרב מול קיד בוו בלי הצלחה רבה אבל קיד בוו יוצא בלי פגע,גוקו חוזר לקרב יחד עם וג'יטה והם מנסים למוטט את קיד בוו ביחד,אבל שוב בלי הצלחה,גוקו מחליט להשתמש בפצצת הנשמה. וג'יטה מנסה למשוך זמן,אבל הוא במצב גרוע ומקבל מכות קטלניות מבוו גוקו אוגר אנרגיה מכוכב הקאיויים אך מבין שזה לא מספיק,גוקו מבקש אנרגיה מכדור הארץ,בינתיים וג'יטה ממשיך לקבל מכות מבוו. לפתע בוו השמן צץ והתקיף את קיד בוו,גם בלי הצלחה אבל החזיק אותו קצת גוקו לא מצליח לקבל אנרגיה מכדור הארץ,פתאום הרקיול פורץ החוצה ואומר לכדור הארץ להרים את הידיים למעלה והזרים אנרגיה לגוקו לפתע גוקו אחז בכדור אנרגיה ענק,וג'יטה התעל מהמכות של בוו ובוו הבחין בכדור של גוקו בוו ירה על גוקו פיצצות אנרגיה אבל זה לא עזר גוקו המשיך לקבל אנרגיה,לבסוף בוו התעצבן וירה על גוקו פצצה משלו,גוקו שהיה חסר אנרגיה ביקש שיבקשו משאלה מהדרקון שהאנרגיה שלו תחזור אליו,וככה היה,גוקו שלח את הכדור על בוו ואידה אותו לגמרי,בחשאי גוקו ביקש שבוו יחזור לעולם בגילגול נשמות טוב טהור. גוקו,וג'יטה ובוו השמן חזרו למצפה של קאמי ווג'יטה רצה להרוג את בוו,אך גוקו עצר אותו גוקו אמר שאי אפשר שבוו ישוטט ככה וביקש משאלה מהדרקון שכל האנשים לא יזכרו אותו ואת מה שקרה וככה היה,אחרי זה היה קטע של בוו השמן רוצה לקנות גלידה אבל לא היה לו כסף אז הוא הלך לתחרות איגרוף וניצח בה,בוו הרוויח מלא כסף וקנה את כל הגלידה בחנות הקטע הבא הוא אחרי 5 שנים והוא בתחרות העולם,שמה מופיע בפעם הראשונה דמות חדשה,הבת של גוהאן ווידל,פאן,פאן מנצחת בריון בטורניר בלי בעיה,גוקו נלחם נגד אווב גוקו ידע שהוא זה הגילגול נשמות של בוו והחליט ללמד אותו. ככה נגמרת עונת דרגון בול זי.








משחקי גים בוי

להורדה לחץ על המילה הבאה:
supersonic




להורדה לחץ על המילה הבאה:
taiketsu




להורדה לחץ על המילה הבאה:
legacy of goku 1




להורדה לחץ על המילה הבאה:
legacy of goku 2




להורדה לחץ על המילה הבאה:
legacy of goku 3




להורדה לחץ על המילה הבאה:
the card game