תוכן עמוד זה פוגע בך? דווח לנו


 תמונות מיפל סטורי

 

 

 מדריך ללוחם

המדריך החדש שיעשה לכם לוחם מושלם
הלוחם
הלוחם הוא דמות מאוד מגוונת. הוא יכול להחזיק גרזנים, חניתות, מוטות, חרבות, פטישים, ועוד עוד... אם הנשק שהוא מחזיק תופס רק יד אחת, יכול הלוחם להחזיק גם מגן ביד השניה. ללוחם המון הגנה וחיים, לעומת מעט מאנה והגנת קסם. הנה תרשים שמתאר את העבודות של הלוחם:
למה ספירמן?
-לספירמנים יש יותר מאנה מכל הלוחמים בעבודה שנייה
-הספירמנים יכולים להחזיק חניתות ומוטות
-לספירמנים יש סקיל שהוא מאוד טוב לפארטי שקוראים לו Hyper Body והוא מעלה לזמן מסוים את המאנה והחיים של כל הפארטי
למה שליח?
-השליחים יכולים להחזיק חרבות ופטישים
-לשליחים יש סקיל שנקרא Threaten והוא מאוד טוב למובים
-לשליחים יש דאמאג' יציב מאוד
למה לוחם חרות?
-לוחם החירות יכול להחזיק חרבות וגרזנים
-ללוחם החירות יש סקיל מאוד טוב שנקרא Fury (Rage( והוא מעלה את ההתקפה של כל הפארטי ב10, אבל מוריד את ההגנה של הפארטי ב10
-רוב הנשקים נחשבים כחרב, ז"א שגם חרב ליד אחת תיחשב כחרב וגם כל מה שנמצא בקטגורית "חרב"

מתחילים לוחם
סטאטיםuser posted image
הטאטים ההתחלתיים שצריך כדי להיות לוחם הם כאלה:
STR - לא משנה
DEX - לא משנה

INT - 4
LUK - 4


STR - כוח פיזי. ככל שהכוח יהיה גבוהה יותר ככה תהיו חזקים יותר.


DEX - מיומנות. ככל שהמיומנות תהיה גבוהה יותר ככה תקבלו יותר סיכויי פגיעה וקצת סיכויי התחמקות, ובנוסף, הזנק שתעשו למפלצות יהיה סדיר יותר.

INT - חוכמה. ככל שהחוכמה תהיה גבוהה יותר, ככה כוח הקסם והגנת הקסם יגדלו, בנוסף, תקבלו יותר MP כאשר אתם עולים רמה.

LUK - מזל. ככל שהמזל יהיה גבוהה יותר, ככה יציבות הנזק של הקסם תהיה גבוהה יותר, ותקבלו קצת סיכויי פגיעה והרבה סיכויי התחמקות.

מבנה סטאטוס:
STR-כמה שיותר
DEX-פי 2 מהרמה שלך (עד רמה 40)
INT-נשאר 4
LUK-נשאר 4

שאתם ברמה1, לא משנה כמה DEX/STR יש לכם, תדאגו שברמה 6 יהיה לכם 12 DEX. מרמה 6 תתחילו לעלות 2DEX, 3STR. ברמה 40 תעלו רק לSTR...

הפיכה ללוחם
בישביל להפוך ללוחם, עליכם ללכת לעיר פריון, הנמצאת הכי למעלה במפת העולם. לכו לאוהל של הצ'יף של העיר. בישביל להפוך ללוחם אתם צריכים את הסטאטים הבאים:
רמה 10 עם 35STR.
אם יש לכם את הסטאטים הנ"ל, ברכותיי! הפכתם ללוחמים!

סקיליםuser posted image
user posted image - ריפוי HP מתקדם (Improving HP Recovery)
סקיל זה יעלה לכם את כמות הHP בכל 10 שניות.
-----
user posted image - העלאת HP מתקדמת (Improving Max HP Increase )
סקיל זה יעלה לכם את כמות הHP המקסימלית כאשר אתם עולים רמה
-----
user posted image - נישא (Endure)
סקיל זה ירפה לכם את כמות הHP כאשר אתם על סולם. ככל שהרמה גבוהה יותר, ככה הריפוי יקח פחות זמן.
-----
user posted image - גוף ברזל (Iron Body)
סקיל זה יעלה לכם את ההגנה הפיזית לכמות מסוימת של זמן
-----
user posted image - מכת כוח (Power Strike)
סקיל זה יעזור לכם להתקיף את היריב שלכם באחוזי התקפה גבוהים יותר בעבור כמות מסוימת של MP
-----
user posted image - שיסוע (Slash Blast)
סקיל זה יתקיף את כל האויבים שנמצאים בטווח בעבור HP וMP
-----


 מדריך לקוסם

במדריך זה תוכלו למצוא הסברים מפורטים כיצד להעלות את נקודות הסקילים והיכולות שלכם (SP ו AP) אצל הקוסם.

נתחיל בנקודות הAP שהן נקודות היכולת (Ability points).
אשר אותן ניתן להעלות על ידי לחיצה על לחצן S אשר ייפתח את חלון הסטטוס, בכל רמה ניתן להעלות 5 נקודות AP.
קוסמים צריכים להעלות בדרך הבאה:
Dex מומלץ 4, אפשר 5 אם אין ברירה.
Str מומלץ 4, אפשר 5 אם אין ברירה
(חשוב שלפחות אחד משניהם יהיה 4)
Int אלו הן נקודות הכוח של קוסם והסקילים שלו מתבססים על נקודות.
ה-Int לכן תעלו לו כל רמה את מלוא הנקודות כל עוד הluk שלכם יהיה ב3 מעל רמתכם (הסבר על הלאק למטה).
Luk אלו הן הנקודות אשר מוודאות שהדמג' שלכם לא יהיה נמוך
ומאפשרות לכם ללבוש חלק מהחפצים שלכם, תמיד וודאו כי יש לכם Luk מעל 3 ברמתכם.
לדוגמא:
ברמה 10 צריך 13 לאק.
ברמה 30 צריך 33 לאק.
ברמה 39 צריך 42 לאק.
וכן הלאה...


ככה שיוצא שאחרי שתתייצבו תצטרכו להעלות בכל רמה 4 Int ו-1 Luk.

ועכשיו לאחר שעברנו את החלק הזה, הגיע הזמן להעלות נקודות סקילים לספר הסקילים הראשון שלכם.

רמה 8 - נקודה אחת לסקיל Energy Bolt
רמה 9 - 3נקודות לסקיל Improving MP Recovery
רמה 10 - 2נקודות לסקיל Improving MP Recovery,
נקודה אחת לImproving Max MP Increase
רמה 11 - 3נקודות לImproving Max MP Increase
רמה 12 - 3נקודות לImproving Max MP Increase
רמה 13 - 3נקודות לImproving Max MP Increase
רמה 14 - 3נקודות לMagic Claw
רמה 15 - 3נקודות לMagic Claw

(זה הזמן בו אתם כבר יכולים להתחיל להשתמש בסקיל הזה)

< />


רמה 16 - 3נקודות לMagic Claw
רמה 17 - 3נקודות לMagic Claw
רמה 18 - 3נקודות לMagic Claw
רמה 19 - 3נקודות לMagic Claw
רמה 20 - 2נקודות לMagic Claw (מקס20),
נקודה אחת לImproving MP Recovery
רמה 21 - 3נקודות לImproving MP Recovery
רמה 22 - 3נקודות לImproving MP Recovery
רמה 23 - 3נקודות לImproving MP Recovery
רמה 24 - 1נקודות לImproving MP Recovery,
2נקודות לMagic Guard
רמה 25 - 3נקודות לMagic Guard
רמה 26 - 3נקודות לMagic Guard
רמה 27 - 3נקודות לMagic Guard
רמה 28 - 3נקודות לMagic Guard
רמה 29 - 3נקודות לMagic Guard
רמה 30 - 3נקודות לMagic Guard

וזהו!! סיימנו :] חשוב להעלות לפי הסדר הזה ולא לפי סדר אישי
לפחות לא ברמות הנמוכות.



 מדריך לגנב

Thief שפירושו גנב, בדרך כלל משתמשים בפגיון ו"טפר" (אפשר לראות בתמונה הבאה). הגנבים משתמשים בסקילים כמו בגניבה, זזים מהר, וגם מתלבשים בצורה חכמה בשביל לנוע במהירות ולפעמים בשביל שלא יראו אותם!(אחד מהסקילים שלהם). הגנבים מעדיפים בגדים צמודים בצבעים כהים שלא מושכים תשומת לב מיותרת.

העבודות הבאות של הגנב באות בסדר מסויים . מומלץ לבחור את העבודה עוד מההתחלה, לפני שאתם הופכים לגנב בשביל שבהמשך יהיה לכם יותר קל וגם הדמות שלכם תהיה חזקה יותר. העבודות הבאות של הגנב יהיו ברמות 10,30,70 (בגרסאות יותר מתקדמות של המשחק יש גם עבודה לרמה 120), בעזרת המדריך הזה אתם תוכלו ללמוד קצת איך כדאי להתחיל במידה ואתם רוצים להיות "גנבים".



בתמונה הזו אפשר לראות את ה"מתחיל" (Beginner) ואז ברמה 10 אפשר להתפתח לגנב (RogueThief) ואז ברמה 30 אתם יכולים לבחור או בנדיט (Bandit) או סין(Sin/Assasin). אם בחרתם בין בנדיט או סין אז בחירתכם קבועה ולא תוכלו לשנותה, בהמשך לבנדיט באים גם Chief Bandit ואז Shadower ולדמות סין באים Hermit ואחריו Night Lord.
שם לב שבנדיט זה גם שודד וסין זה גם מתנקש בפירוש לעיברית, Rogue ו-Thief זה גם כן אותו הדבר זה לא עובד עבודה או משהו כזה כנ"ל ל- Sin/Assasin הם אותה העבודה פשוט יש להם שמות נרפדים בעצם.

"גנב" זו אחת מהדמויות הראשונות שעליה נשוחח בדף זה. הגנבים יכולים לבחור בין התקפה מרחוק או מקרוב, בנוסף יש להם כמעט הכי הרבה HP מבין כל הדמויות (נקודות חיים), אבל יש להם מעט מאוד MP מבין כל הדמויות (נקודות מאנה - משתמשות להפעלת סקילים), וזה חסרון גדול מכוון שהם משתמשים בהרבה מאוד נקודות מאנה אפילו יותר מקוסמים!
זו אחת מהסיבות שבגללה לא מומלץ לבחור בגנב כדמות ראשונה שלך, במידה ויש לך כבר דמויות ואתה מנוסה אז יותר מומלץ לשחק עם דמות הגנב.


עכשיו כדאי שנתחיל - אחרי שהתחברת למייפל סטורי, עברתם את כל הלוגין והכול אז תראו "Create A Character" (יצירת דמות), לחצו על הכפתור הזה ואתם תועברו ישירות המקום שבו אתם תצרו את הדמות, ואתם תראו בצד את התמונה הבאה:




עכשיו אתם צריכים ללחוץ על הקוביה מספר פעמים עד שתצא לכם התוצאה הרצוי כמו שבנתונים הבאים, שימו לב שזה קשה להגיע לתוצאה הרצויה ואם תעשו את זה לא נכון אז זה יכול לפגוע לכם בשלמותה של הדמות או לעשות את המשחק יותר קשה עבורכם וכדומה.


נתוני הסטטוס הבאים הם מומלצים:
STR: 4
DEX: X
INT: 4
LUK: X

זה בעצם אומר שהסטטוס DEX ו-LUK יכולים להיות כל מספר אבל חשוב ש-STR ו- INT יהיו 4... כדי להרגיל את התוצאה הזו צריך ללחוץ המון פעמים על הקוביה האדומה במשחק בזמן יצירת הדמות וקשה להשיג את המתבקש לכן אם אין לכם כל כך כוח להשקיע אז תחרגו עד 5 לSTR ו-INT. אבל זכרו שאת STR ו-INT הגנבים לא צריכים ולכן לא מעלים את זה ולכן גם זה מקבל את המינימום נקודות בהתחלה שזה 4.
בדמות שנקראת "בנדיט" (bandit) הסטטוס STR יהיה חריג ותצטרכו לשפר אותו אבל כרגע אל תתנו לזה להדאיג אתכם ותעקבו אחרי המדריך כי עד אז ורק במידה ותרצו להיות "בנדיט" בעבודות ברמות יותר גבוהות עד אז ה-STR חסר ערך עבורכם. כדי לההשיג תוצאה מושלמת כמו למעלה עם הקוביה זה תהליך שיכול לקחת חצי שעה אפילו אז תהיו סבלנים אם אתם רוצים דמות חזקה וללא פגמים רבים.

כשאתם יוצרים את הדמות אתם לא יכולים לבחור בין גנב, לוחם או קוסם - כל הדמויות מתחילים כדמות שנקראת "מתחיל" ואז הן עוברות שלב שבו אתם יכולים להפוך לסוג מיוחד של עבודה שזה "גנב" במקרה של המדריך הזה... תוכלו להפוך לגנב ברמה 10 לכן עד אז תצטרכו להתאמן כ"מתחילים".

שימו לב גם כאשר אתם משחקים כ"מתחיל" (beginner) אז לא תפסידו נקודות ניסיון כאשר תמותו, אבל אם אתם תמותו כאשר תהיו כבר "גנבים" או בכל עבודה אחרת אז אתם תפסידו נקודות ניסיון. נקודות הניסיון האלו חיוניות מאוד בשביל לעלות רמות במשחק ואפשר להרוויח אותן על ידי הריגת מפצות או השלמת משימות במשחק.

על כל רמה שאתה עולה, זה חשוב מאוד להוסיף את ה-Ability Points שאתה מקבל בכל רמה לסטטוס שלך. אפשר להוסיף AP על ידי לחיצה על המקש S במלקדת ואז תראה שם חצים ליד כל סטטוס. עד לרמה 10 אתה צריך לפחות 25 DEX ואת שאר נקודות ה-AP תוסיף אל הסטטוס LUK. בכל רמה שתעלה אתה תקבל 5 נקודות AP שאותן תוכל להשים בסטטוסים שלך (בדרך כלל ב-DEX,LUK).

שים לב בכדי שתוכל להיות גנב אתה צריך להיות ברמה 10 לפחות ועם 25 נקודות DEX.

כשתגיעו לרמה 10, צאו מ-Maple Island ותלכו אל Southperry ותשאלו את Shanks לעזוב את Maple Island -מייפל איסלנד (Shanks יהיה ליד ספינה ענקית - תוכלו לראות תמונה שלו למטה בהמשך). אחרי שתסיימו לדבר איתו אתם תשתגרו לעיר to Lith Harbor ושם לכו למטה מהספינה ותמצאו ביתן כרטיסים (לא רחוק מהסירה) לכו אל Kerning City ומשם לכו שמאלה ותחפשו Fusion Jazz Bar ומשם תחפשו Dark Lord (הוא NPC של הגנבים - תמונה למטה) תדברו איתו והוא כבר ידריך אתכם איך להפוך לגנבים.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את Shanks האיש שאתם צריכים לדבר איתו ברמה 10 עוד בתחילת המשחק, ואז Dark Lord האיש שאיתו אתם צריכים לדבר כדי להפוך לגנבים ובסוף את המפה שבה אתם צריכים להיות.
<><><><>
<><><><>
<><><><>
ShanksDark Lord (הוא לא הפוך בטעות)המפה


הערה: כאשר תתחילו להתאמן עליכם לדעת שאם אנשים גונבים לכם הריגות ובעצם גונבים לך נקודות ניסיון, אז אתם יכולים לעבור צ'אנל או לבקש מהם שיעזבו את אזור האימונים שלכם בעזרת שורת הצ'אט בחלון המשחק למטה. גניבת הריגה נקרא באנגלית KS או בפירושו המלא Kill Stealing, זה קורה כאשר אתם נלחמים נגד מפלצת ואז מישהו בה והורג אותה במקומכם ובכך בעצם גונב לכם נקודות ניסיון - כל אחד יכול לעשות את זה.
זכרו, אם תוכלו לגבור על כל הסבל והאימונים הקשים במשחק תוכלו להפוך לגנבים הכי חזקים במשחק אך זה דורש אימונים קשים.


כאשר אתם עולים רמות ועברתם את רמה 10, עכשיו עדיין אתם תמשיכו לקבל את ה-AP שבעזרתם בעצם אתם משפרים את הדמות שלכם. ישנו "חוק" קטן שיכול לעזור לכם להחליט מה להוסיף כל פעם אבל הוא תקף רק לרמה 10 ומעלה זאת אומרת שאם אתם מתחת לרמה 10 חיזרו אחורה במדריך ותעשו את מה שנכתב שם.
כשאתם מעל לרמה 10 פשוט תוסיפו על כל רמה שתעלו 3 נקודות AP ל-LUK ו-2 נקודות AP ל-DEX, כמובן שאתם לא ממש חייבים לעבוד על פי זה אך זו המלצה. אבל תמיד אתם יכולים לשנות פה ושם את "החוק".


טבלת סקילים בסיסים לגנב: <><><><>
<><><><>
תמונהשם ותיאורדרישות לסקילרמה מקס' לסקיל
Nimble Body: משפר דיוק ו-avoidability---20
Keen Eyes: משפר את טווח ההתקפה בזריקת נשקים כמו "כוכבים" וסכינים.Nimble Body ברמה 38
Disorder: מוריד קצת מההתקפה שלך, ומוריד לגמרי את ההתקפה של אותה המפלצת מולה אתה נלחם.---20
Dark Sight: הסקיל הופך את הדמות לבלתי נראית, ובכך היא יכולה לעבור באיזור המפלצות מבלתי שיפגעו בה פיזית. שים לב: קסמים של מפלצות או מכשולים שיש במפה כן מורידים חיים. כשהסקיל מופעל הדמות זזה לאט יותר מהרגיל.Disorder רמה 3.20
Double Stab: סקיל שמאפשר לדקור את האויב בזרירות פעמיים בעזרת פגיון---20
Lucky Seven: הסקיל משתמש ב-MP בשביל לזרוק כוכבים שהנזק שלהם מבוסס על ה-LUK שלכם---20


עכשיו כשאתם ברמה נמוכה עוד מומלץ לכם לדעת כבר מראש איזה סוג של גנבים אתם רוצים להיות בעבודה הבאה, ישנן שתי אפשרויות Claw Thief שזה גנב שהנשק שמייחד אותו הוא "טפרים" (כמו בתמונה הראשונה למעלה) ועבודתו היא Assassin או שאתם יכולים לבחור באפשרות השניה Dagger Thief שזה גנב שהנשק שמייחד אותו הוא סקינים והוא בעצם Bandit. את העבודה הזו תוכלו לעשות רק כשתגיעו לרמה 30 אבל אתם צריכים לדעת איזה מהם אתם רוצים להיות כדי לפתח את הסקילים שלכם כמו שצריך כבר על ההתחלה ולהיות חזקים בהמשך.

בכל רמה שתעלה תקבל 3 נקודות SP, עם הנקודות האלו תוכל לשפר את הסקילים שלך אבל זה חשוב לדעת איך לכן יש מדריכי "ביילד" במייפל סטורי שמראים לך מה הדרך המומלצת ביותר לבניית הסקילים לדמות שלך. הביילד משתנה לפי בחירת הדמות שתרצה להיות בעבודה השניה Assassin או Bandit.

הפורמט של הרשימה הבאה (ביילד) הוא כזה: רמה X זו הרמה של הדמות שלכם, המילה באנגלית זה שם הסקיל (מטבלת הסקילים למעלה), 1+ 2+ או +3 זה כמה אתם צריכים להוסיף לאותו הסקיל.

שימו לב שלפעמים כתוב "או" זה פשוט תלוי באיזה סקיל מבין השניים אתם בוחרים, בהמשך אחרי מדריכי "הביילד" לבניית הסקילים לדמויות אנו ננסה לעזור לכם לבחור את הדמות שתרצו.

נתחיל עם Claw Thief - Assassin במידה ובחרתם להיות מתנקש:

רמה 10: +1 lucky seven

רמה 11: +3 nimble body

רמה 12: +3 keen eyes

רמה 13: +3 keen eyes

רמה 14: +2 keen eyes, +1 lucky seven

רמה 15: +3 lucky seven

רמה 16: +3 lucky seven

רמה 17: +3 lucky seven

רמה 18: +3 lucky seven

רמה 19: +3 lucky seven

רמה 20: +3 lucky seven

רמה 21: +3 disorder

רמה 22: +3 dark sight

רמה 23: +3 nimble body

רמה 24: +3 nimble body

רמה 25: +3 nimble body

רמה 26: +3 nimble body

רמה 27: +3 nimble body

רמה 28: nimble body +1 או +1 nimble body פלוס disorder +2

רמה 29: +3 disorder או +3 dark sight

רמה 30: +3 disorder או +3 dark sight



באם בחרתם ב-Dagger Thief - Bandit תעלו את הסקילים בצורה הבאה:

רמה 10: +1 nimble body

רמה 11: +3 nimble body

רמה 12: +3 nimble body

רמה 13: +3 nimble body

רמה 14: +3 nimble body

רמה 15: +3 nimble body

רמה 16: +3 nimble body

רמה 17: +1 nimble body, +2 double stab

רמה 18: +3 double stab

רמה 19: +3 double stab

רמה 20: +3 double stab

רמה 21: +3 double stab

רמה 22: +3 double stab

רמה 23: +3 double stab

רמה 24: +3 disorder

רמה 25: +3 dark sight

רמה 26: +3 disorder או +3 dark sight

רמה 27: +3 disorder או +3 dark sight

רמה 28: +3 disorder או +3 dark sight

רמה 29: +3 disorder או +3 dark sight

רמה 30: +3 disorder או +3 dark sight


בחירה בין מתנקש לבנדיט



הבחירה בניהם מאוד קשה, אך כדאי מאוד לבחור מוקדם כדי שתוכלו לצור את הדמות החזקה ביותר ככה, אבל לפני הכול אתם צריכים לדעת איך להפוך לבנדיט(Bandit) או מתנקש (Assasin).

כאשר תגיעו לרמה 30, תצטרכו לחזור חזרה אל Dark lord ה-NPC שהפך אתכם לגנבים בפעם הראשונה, תדברו איתו והוא יתן לכם מכתב ואת המכתב תצטרכו להעביר למישהו שנמצא 2 מפות מזרח מהמפה Kerning City, לפני שתדברו איתו תקנו 50 או 60 בקבוקי חיים כתומים (Orange Potions) ואז תדברו איתו והוא יקח אתכם למקום שבו תצטרכו להרוג מפלצות ולהשיג 30 Dark Marbles. אחרי שהשגתם את מה שהוא ביקש תחזרו אליו ותדברו איתו ואחר כך תחזרו אל Dark Lord ואז תגיעו לחלק הקשה והוא לבחור בין Assasin ל-Bandit. אם החלטת כבר מזמן אז כל הכבוד, ואם לא - תמשיך לקרא.


ה-Assasin

ה-Assasin הוא הדמות הפופולארית ביותר בעבודה השני של הגנב. הדבר הבולט בדמות הוא זריקת "טפרים" (כוכבים) בזריזות. בדומה לקודם הנה רשימת הסקילים של המתנקש (בתוך טבלה).

תמונהשם ותיאורדרישות לסקילרמה מקס' לסקיל
Javelin Mastery: משפר את המומחיות בזריקת "טפרים" ודיוק, זה זמין רק כאשר הדמות זורקת טפרים.---20
Critical Throw: מאפשר לדמות ליצור מתקפה מיוחדת עם אחוזי הצלחה ודאים.Claw Mastery + 330
Endure: מוסיף להתאוששות גם ל-HP וגם ל-MP כאשר נמצאים על חבל או על סולם. ככל שהרמה של הסקיל גבוה יותר כך הסקיל טוב יותר.---20
Javelin Booster: משתמש גם ב-HP וגם ב-MP בשביל להגביר את מהירות ההתקפה באופן זמני. זה זמין רק לזריקת "טפרים".Claw Mastery + 520
Haste: באופן זמני מגביר את המהירות ואת יכולות הקפיצה גם אם יש לשאר חברי הפארטי.---20
Drain: Absorb some of the damage dished out to the enemy as HP. The most one can absorb at once is the character's MaxHP / 2, and can't absorb more than the MaxHP of the enemy.Endure + 330



Every Assassin needs to spend SP in the right way, therefore, we have come up with the best possible assassin SP spending guide.

כמו כל שאר הדמויות גם ה-Assasin, המתנקש צריך לבזבז SP (נקודות סקילים) לכן כמו מקודם הנה לכם מדריך ביילד להשקעת נקודות סקילים בצורה הטובה ביותר (עד רמה 70 - העבודה השלישית):

רמה 30: +1 Claw Mastery

רמה 31: +2 Claw Mastery, +1 Critical Throw

רמה 32: +3 Critical Throw

רמה 33: +3 Critical Throw

רמה 34: +3 Critical Throw

רמה 35: +3 Critical Throw

רמה 36: +3 Critical Throw

רמה 37: +3 Critical Throw

רמה 38: +3 Critical Throw

רמה 39: +3 Critical Throw

רמה 40: +3 Critical Throw

רמה 41: +2 Critical Throw, +1 Claw Mastery

רמה 42: +1 Claw Mastery, +2 Claw Booster

רמה 43: +3 Claw Booster

רמה 44: +3 Haste

רמה 45: +3 Haste

רמה 46: +3 Haste

רמה 47: +3 Haste

רמה 48: +3 Haste

רמה 49: +3 Haste

רמה 50: +2 Haste, +1 Endure

רמה 51: +2 Endure, +1 Drain

רמה 52: +3 Claw Mastery

רמה 53: +3 Claw Mastery

רמה 54: +3 Claw Mastery

רמה 55: +3 Claw Mastery

רמה 56: +3 Claw Mastery

רמה 57: +3 Claw Booster

רמה 58: +3 Claw Booster

רמה 59: +3 Claw Booster

רמה 60: +3 Claw Booster

רמה 61: +3 Claw Booster

רמה 62: +3 Drain

רמה 63: +3 Drain

רמה 64: +3 Drain

רמה 65: +3 Drain

רמה 66: +3 Drain

רמה 67: +3 Drain

רמה 68: +3 Drain

רמה 69: +3 Drain

רמה 70: +3 Drain



ה-Bandit

הבנדיט נותן מכות חזקות מאוד ויוצר נזק גבוה ליריב. הנה טבלת הסקילים של הבנדיט בדומה לטבלאות הקודמות:

תמונהשם ותיאורדרישות לסקילרמה מקס' לסקיל
Dagger Mastery: משפר את יכולות הפגיון והדיוק. זה עובד רק כאשר יש לדמות Dagger ביד.---20
Endure: מוסיף להתאוששות גם ל-HP וגם ל-MP כאשר נמצאים על חבל או על סולם. ככל שהרמה של הסקיל גבוה יותר כך הסקיל טוב יותר.---30
Dagger Booster: משתמש גם ב-HP וגם ב-MP בשביל להגביר את מהירות ההתקפה באופן זמני. זה זמין רק לזריקת "סכינים".Dagger Mastery +520
Haste: באופן זמני מגביר את המהירות ואת יכולות הקפיצה גם אם יש לשאר חברי הפארטי.---20
Steal: מאפשר לדמות לגנוב מהאויב חפץ עם אחוזי הצלחה ודאים, אפשר להשתמש בסקיל פעם אחת על כל מפלצת.Haste +530
Savage Blow : Dagger: משתמש ב-MP כדי לתקוף עד ל-6 פעמים את האויב במהירות עם פגיון (Dagger)---30




המדריך הבא הוא עוד מדריך ביילד אבל הפעם מיוחד ומותאם לבנדיט, מומלץ להשקיע את בניית הסקילים בדרך הבאה (מרמה 30 עד רמה 70):

הערה: למי ששכח זה הפורמט של הסקילים רמה X: זו הרמה של הדמות שלכם, +3 או +2 או +1 זה כמה SP (נקודות סקיל) יש להוסיף לאותו הסקילם, הסקיל כתוב לכם באנגלית.

רמה 30: +1 Dagger Mastery

רמה 31: +3 Dagger Mastery

רמה 32: +3 Dagger Mastery

רמה 33: +3 Dagger Mastery

רמה 34: +3 Dagger Mastery

רמה 35: +3 Dagger Mastery

רמה 36: +3 Dagger Mastery

רמה 37: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 38: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 39: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 40: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 41: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 42: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 43: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 44: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 45: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 46: +3 Savage Blow: Dagger

רמה 47: +3 Dagger Booster

רמה 48: +2 Dagger Booster , +1 Haste

רמה 49: +3 Haste

רמה 50: +3 Haste

רמה 51: +3 Haste

רמה 52: +3 Haste

רמה 53: +3 Haste

רמה 54: +3 Haste

רמה 55: +1 Haste, +1 Endure, +1 Dagger Booster

רמה 56: +3 Dagger Booster

רמה 57: +3 Dagger Booster

רמה 58: +3 Dagger Booster

רמה 59: +3 Dagger Booster

רמה 60: +2 Dagger Booster, +1 Endure

רמה 61: +3 Endure

רמה 62: +3 Endure

רמה 63: +3 Endure

רמה 64: +3 Endure

רמה 65: +3 Endure

רמה 66: +3 Endure

רמה 67: +3 Steal

רמה 68: +3 Steal

רמה 69: +2 Steal

רמה 70: +2 Dark Sight, +1 Dagger Mastery


במדריך הזה יש בנתיים רק עד ה-Assasin (מתנקש) וה-Bandit (שודד - בנדיט), אם בחרתם בשודד אז אחריו יבוא Chife Bandit ברמה 70 ואז Shadower ברמה 120. אם בחרתם במתנקש אז יבוא Hermit ברמה 70 ואחריו Night Lord ברמה 120. כשתגיעו לרמות האלו כבר תדעו לגמרי לבד מה לעשות. 



 מדריך לקשת

על מנת להיות קשת צריך לפחות 25 DEX, ולהיות לפחות ברמה 10.
אם הדמות שלכם עונה על הדרישות ואתם מעוניינים להפוך לקשת הגיעו לעיר Henesys, עיר הקשתים.
כשאתם בעיר, היכנסו לפארק הפיטריות (Mushroom Park).
מקום במשחק מייפל סטורי

לכו לצד הימני ביותר בפארק הפיטריות והיכנסו לבית העץ הגדול שנמצא שם, ותדברו עם האישה, בסוף השיחה היא תשאל אתכם היית אתם מוכנים להפוך לקשתים- אם אתם באמת מוכנים ובטוחים שזה מה שאתם רוצים להיות, לחצו OK.

הסטאטים (States) של קשתים.
על מנת לפתוח את חלון הסטאטים, לחצו S במקלדת.
ברמה 10, הסטאטים של קשת אמורים להראות כך:
STR: 15
DEX: 25
INT: 4
LUK: 4
אם נותרו לכם נקודות, הוסיפו את כולן לDEX.

מרמה 10 ומעלה, כל רמה צריכים להעלות 4 נקודות ל-DEX ונקודה אחת ל-STR.
כך יוצא מצב שה-STR יהיה תמיד ב-5 מעל הרמה, וב-DEX יהיו הכי הרבה נקודות.
זוהי הדרך המומלצת ביותר להעלות את הסטאטים עבור קשת, כדי להיות הכי חזקים שאפשר ביחס לרמה.

המיומנויות (Skills) של הקשת.
על מנת להכנס לחלון הסקילים, לחצו K במקלדת.
בכל רמה, תקבלו שלוש נקודות שאותן תוכלו להכניס לסקילים מסויימים, וכך להתחזק ולחזק את המתקפות של הקשת.
אם לא תעלו את נקודות הסקילים נכון, יכול לצאת מצב שתעלו נקודות לדברים פחות טובים או פחות חשובים, וכך ברמות גבוהות יותר תהיו פחות חזקים ויעילים ביחס לרמה.
לשם כך, מוטב שתעלו את הסקילים בעקבות המדריך, כך תהיו הכי חזקים שאפשר ביחס לרמה.

הסקילים של קשת הם:
The Blessing of Amazon.
הסקיל זה מעלה את הדייקנות של הקשת.

The Eye of Amazon.
מגדיל את טווח החץ של הקשת, מעלה את מרחק הפגיעה.

Critical Shot.
על כל חץ שתירו, יהיו 40% שתצא מכה קריטית (200% נזק).

Focus.
מעלה לזמן מסויים את רמת ההתחמקות והדיוק של הקשת.

Double Shot.
יורה שני חיצי אש, כשכל חץ מוריד עד 130% נזק.

Arrow Blow.
יורה חץ שמוריד עד 160% נזק.

מומלץ להעלות את הסקילים בצורה כזאת, כך שברמה 30 (עבודה שנייה) מצב הסקילים יהיה כך:
Blessing of Amazon 3
Eye of Amazon 8
Critical Shot 20
Double Shot 20
Arrow Blow 1
Focus 9

הדרך שאני ממליץ להעלות את הסקילים היא:
רמה 10: 1 ל-Blessing of Amazon.
רמה 11: 2 ל-Blessing of Amazon ו1 ל-The Eye of Amazon .
רמה 12: 3 ל-The Eye of Amazon.
רמה 13: 3 ל-The Eye of Amazon.
רמה 14: 1 ל-The Eye of Amazon ו2 ל-Critical Shot.
רמה 15: 3 ל-Critical Shot.
רמה 16: 3 ל-Critical Shot.
רמה 17: 3 ל-Critical Shot.
רמה 18: 3 ל-Critical Shot.
רמה 19: 3 ל-Critical Shot.
רמה 20: 3 ל-Critical Shot.
רמה 21: 1 ל-Arrow Blow ו2 ל-Double Shot.
רמה 22: 3 ל-Double Shot.
רמה 23: 3 ל-Double Shot.
רמה 24: 3 ל-Double Shot.
רמה 25: 3 ל-Double Shot.
רמה 26: 3 ל-Double Shot.
רמה 27: 3 ל-Double Shot.
רמה 28: 3 ל-Focus.
רמה 29: 3 ל-Focus.
רמה 30: 3 ל-Focus.
זה מה שאני ממליץ, כל אחד יכול להעלות לפי איך שנראה לו ומתאים לו, כל עוד ברמה 30 הסקילים יראו כמו שמצויין.

שאלות ותשובות.
ש: בחנות קשתים ישנן שתי קשתות, Crossbow ו-Bow. מה יותר טוב וכדאי לקנות?
ת: הקשת Bow יותר מהירה אך יותר חלשה במעט, והקשת Crossbow יותר חזקה אך יותר איטית במעט.

ש: החיצים עולים הרבה מאוד כסף וזה מונע ממני לקנות שיקויים מפני שכל ההוצאות שלי הולכות על חיצים. מה לעשות?
ת: ישנה דרך להכין חיצים בחינם. באמצעות נוצה אחת וקרש אחד, אפשר להכין 1000 חיצים, אצל Vicious שנמצא באיזור החנויות בHenesys.


ש: מאיפה משיגים נוצה, ומאיפה משיגים קרש?
ת: נוצה אפשר להשיג מהמפלצת Ribbon Pig (חזיר עם סרט אדום), כאשר הורגים את המפלצת לפעמים היא מפילה נוצה.
קרש אפשר להכין באמצעות 10 ענפי עץ (Tree Branch) שנפלים מהמפלצת Stump (גזע מהלך), או באמצעות 5 FireWoods, שנופלים מהמפלצות Axe Stump (גזע עץ מהלך עם גזען על הראש) או Dark Axe Stump (גזע עץ כהה מהלך, עם גרזן על הראש).
כאשר משיגים את הענפים האלה, פונים אל Mr. Smith שנמצא בעיר Perion והוא מכין לכם קרש.

ש: למה להעלות דווקא לסקיל Double Shot שמוריד 130% נזק על כל חץ (ביחד 260%) ומשתמש בשני חיצים, אם אפשר להעלות לסקיל Arrow Bow שמוריד 260% ומשתמש בחץ אחד?
ת: האומנם Arrow Bow יותר חסכוני מבחינת חיצים, אך בהתקפה Double Shot יש סיכוי שעל אחד החיצים או אפילו על שניהם תצא ה-Critical Shot שמורידה 200% נזק, כך שעל חץ אחד שיוצא עליו Critical Shot יהיה נזק של 230% נזק. זאת הסיבה ש-Double Shot עדיפה על Arrow Bow.


ש: למה כדאי לי דווקא לבחור בקשת לעומת עבודות אחרות?
ת: הקשת חזק, יורה מרחוק ובעל סקילים חזקים ויעילים. יש לו כמות HP ו-MP מעולה. העובדה שהוא יורה מרחוק אומרת שהוא לא צריך לקנות הרבה שיקויי חיים מפני שרוב המפלצות לא מגיעות אליו, וגם האביזרים של קשת לא יקרים- הוא חסכן בכסף.

ש: גם הגנבים מסוגלים לירות מרחוק והם חסכוניים, אז מהו ההבדל?
ת: ההבדלים בין קשתים לגנבים הם גדולים. גנבים לא חסכוניים כמו קשתים מפני שאין דרך להכין כוכבים בחינם, גנבים לא חזקים כמו קשתים אלא אם כן משפרים את הכפפה שלהם באמצעות מגילות וקונים כוכבים חזקים במחירים מאוד

סרטונים

מפלצת אבן 

הטירה

מלחמה בכלבים

סרט הפחדים

בהתחלה אין מפלצות

צוקים גבוהים


   הסבר על המשחק

המשחק

על השחקן להגן על "עולם ה-Maple" מפני מפלצות שונות ולפתח את היכולות והמיומנויות של דמותו באמצעות עליה בדרגות, הנעשית על ידי צבירת נקודות נסיון (Experience Points - EXP). השחקן יכול להרוויח כסף משחק בשם מסוס (Mesos), להשיג חפצים שונים שביכולתו להשתמש וללבוש, לשוחח עם שחקנים אחרים ולבצע סחר וממכר. ישנה אפשרות ליצור חבורה או קבוצה (Partys) של שחקנים (עד 6 שחקנים) כדי ללחום ביחד נגד מפלצות, חברי הקבוצה חולקים את נקודות הניסיון והכסף שהם משיגים ביחד. במשחק ישנם משימות (Quests) שניתן לבצע על מנת להשיג נקודות נסיון, כסף וחפצים שונים, ישנן משימות מיוחדות שמיועדות לקבוצות בלבד (ידועות בשם Party Quest - PQ) ובהם על חברי הקבוצה לשתף פעולה על מנת לעבור שלבים ולסיים את המשימה בהצלחה, השלבים כוללים בדרך כלל השגת מספר מסוים של קופונים על ידי הבסת מפלצות שונות, ובשלב האחרון ישנה לרוב מפלצת חזקה ("בוס") שעל החבורה להביס ביחד.

יכולות


על כל דרגה שהשחקן עולה, תעלה כמות הקסם המקסימלית ומד החיים שלו. כמו כן הוא ירוויח 5 נקודות יכולת (Ability Points - AP), אותן הוא יכול לשקיע בכ-6 תחומים שונים:

  • כוח (Strength - STR) - ככל שהכוח גבוה יותר, יעלה הנזק הנגרם למפלצות בקרבות פיזיים מטווח קרוב (חרב, חנית וכד'). חפצים שונים דורשים דרגה מינימלית של כוח לשם שימוש בהם. הכוח הוא קריטי עבור דמות הלוחם על סוגיו השונים.
  • זריזות (Dexterity - DEX) - ככל שזו עולה, עולה רמת הדיוק של השחקן ועולה במקצת היכולת לחמוק מהתקפות פיזיות של האויב. הזריזות חשובה עבור דמות הקשת.
  • אינטליגנציה (Intelligence - INT) - ככל שזו עולה, עולה יכולתו לחמוק מקסמים עוינים, עולה יכולת ההגנה שלו כנגד קסמים שונים ועולה גם התקפת הקסם. כמו כן, ככל שהאינטליגנציה גבוהה יותר, עולה כמות מד הקסם המקסימלית ביותר נקודות בכל עליה בדרגה. זוהי התכונה המרכזית עבור הקוסם, אולם חשיבותה אפסית עבור העבודות האחרות.
  • מזל (Luck - LUK) - מעלה את יכולת השחקן לחמוק מהתקפות עוינות, ומעלה את רמת הדיוק של השחקן. ככל שלשחקן יותר מזל, הוא יאבד פחות נקודות ניסיון במידה והוא נהרג בקרב. המזל חשוב מאוד עבור הגנב, וגם לקוסמים יש לו שימוש.
  • מד חיים (Health Points - HP) - השקעת נקודות בנתון זה מעלה את מד החיים.
  • מד קסם (Mana Points - MP) - השקעת נקודות בנתון זה מעלה את מד הקסם.
  • למרות שמספר מקסימלי גבוהה במד החיים או מד הקסם הוא דבר טוב לכשעצמו רוב השחקנים מעדיפים להשקיע את נקודות היכולת בארבעת היכולות האחרות שתרומתן לעוצמת הדמות גבוהה בהרבה.
  • ניתן לשפר את היכולות והביצועים של השחקנים בעזרת שיקויים, ממתקים, כדורים וכו..

מיומנויות

השחקו מקבל נקודת מיומנות אחת (Skill Point - SP) בעת קבלת עבודה, ולאחר הקידום הראשון, 3 נקודות בכל דרגה שהוא עולה. את נקודות המיומנות ניתן להשקיע במיומנויות שונות, לכל עבודה מיומנויות ייחודיות משלה, עליהן ניתן ללמוד בעת קידום העבודה. ישנם מיומנויות פסיביות ומיומניות אקטיביות:

  • מיומנויות פסיביות(סבילות) כגון "עין האמזונה" של הקשת, משפיעות על הדמות ברגע שמשקיעים נקודות במיומנות, מיומנויות פסיביות אינן דורשות שימוש בנקודות חיים או נקודות קסם.
  • מיומניות אקטיביות(פעילות) משמשות לפי הצורך, הן תמיד דורשות שימוש בנקודות קסם ולעתים גם בנקודות חיים או חפצים מיוחדים. ישנם שני סוגים של מיומניות אקטיביות: מיומניות התקפה ומיומניות שיפור.
    • מיומנויות התקפה גורמות לנזק למפלצות ויכולות לשמש בתור ההתקפה העיקרית של הדמות. ככל שמשקיעים יותר נקודות במיומנות עולה האפקטיביות שלהן.
    • מיומנויות שיפור מוסיפות באופן זמני שיפורים ליכולות של הדמות ולפעמים גם לחבורתו, כגון מיומנות "זעם" של הלוחם שמגבירה את עוצמת ההתקפה הפיזית של כל חברי החבורה. מרבית המיומנות הללו נעשות אפקטיביות יותר ומשפיעות זמן רב יותר ככל שמשקיעים בהם נקודות, לעתים הדבר מתבטא בעלייה בשימוש בנקודות קסם ולעתים בירידה בכמות נקודות הקסם שצריך בכל הפעלה.

סוגי הדמויות

כל דמות בתחילת המשחק מסווגת בתור "מתחיל", למתחיל יש רק 3 מיומנויות: זריקת קונכיות, ריפוי עצמי (ניתן להשתמש רק אחת ל-10 דקות), ורגליים זריזות שמגביר את מהירות ההליכה לזמן קצר (ניתן להשתמש רק אחת ל-15 דקות). לאחר השגת הדרגה ורמת היכולת הנדרשים, השחקן יכול לבצע את התקדמות העבודה הראשונה ולבחור את סוג הדמות שהוא מעוניין להיות.
ישנם 4 סוגי דמויות עקריים:

  • לוחם, (דרושים דרגה 10 וכוח 35) נלחם בעזרת כלי נשק לטווח קצר (חרבות, גרזנים, אלות, נשקי מוט וחניתות), בעל רמת ההגנה ורמת החיים הגבוהות ביותר מבין הדמויות.
  • קוסם, (דרושים דרגה 8 ואינטיליגנציה 20) משתמש בקסמים כדי לתקוף מפלצות מטווח רחוק, יש להם את רמת ההגנה ורמת החיים הנמוכה מבין הדמויות ואת רמת הקסם הגבוהה ביותר.
  • קשת, (דרושים דרגה 10 וזריזות 25) יורה חצים בעזרת קשת או רובה קשת מטווח רחוק לעבר מפלצות.
  • גנב, (דרושים דרגה 10 וזריזות 25) מתחלקים לשני תתי-סוגים; כאלה שמטילים שוריקנים מרחוק לעבר האויב וכאלה שמשתמשים בפגיונות כדי לתקוף את האויב מטווח קצר, הגנב הוא הדמות המהירה ביותר מכל סוגי הדמויות.

בהגיעה השחקן לדרגה 30 עליו לעבור מבחן קצר כדי להוכיח את עצמו על שראוי לכך, עליו להגיע לאזור מיוחד ולהרוג מפלצות כדי לאסוף 30 פנינים שחורות. לאחר השלמת המבחן יוכל לבחור את הקידום לעבודה הבאה שלו בהתאם לסוג הדמות שלו וללמוד יכולות חדשות.

  • לוחמים יוכלו לבחור בין שלושת העבודות: לוחם, שליח או איש חנית.
  • קוסמים יכולים לבחור בין שלושת העבודות: מכשף (אש/רעל), מכשף (קרח/ברק) או כוהן.
  • קשתים יוכלו לבחור בין שתי העבודות: צייד (שמשתמש בקשת) או איש רובה קשת.
  • גנבים בשלב זה יבחרו סופית את תת-הסוג שהם רוצים להשתייך אליו: רוצח (שמטיל שוריקנים) או שודד שמשתמש בפגיונות.

הקידום השלישי הוא בדרגה 70, על השחקן לנצח בקרב כנגד "הצד האפל" של הדמות שעזרה לו בהתקדמות העבודה הראשונה. אחרי הניצחון בקרב על השחקן להשיג קריסטל אפל ולענות נכונה על חמש שאלות שקשורות לעולם המשחק, אם יכשל יאלץ להשיג קריסטל נוסף כדי לחזור על השאלות. בניגוד לקידומי העבודות הקודמים מעתה השחקן אינו ראשי לבחור את העבודה הבאה והקידום תלוי בבחירה שנעשתה בקידום השני. לוחם, אביר מתלמד ואיש חנית יהפכו לצלבן, אביר לבן ואביר הדרקון. מכשף (אש/רעל), מכשף (קרח/ברק) וכוהן יהפכו למג (אש/רעל), מג (קרח/ברק) וכומר. צייד יהפוך לשומר יערות ואיש רובה קשת לצלף. רוצח יהפוך לנזיר ושודד לשודד בכיר.
הקידום הרביעי מגיע בדרגה 120, קידום זה אינו זמין בגרסה הגלובלית של המשחק הוא זמין בנתיים רק בקוראנית ויש מעט מידע לגביו אך ידועים שמות התפקידים: צלבן, אביר לבן ואביר הדרקון יהפכו לגיבור, אביר ואביר אפל. מג (אש/רעל), מג (קרח/ברק) וכומר יהפכו לארכי-מג (אש/רעל), ארכי-מג (קרח/ברק) ובישופ. שומר יערות למומחה בקשת, צלף למומחה ברובה קשת, נזיר לאדון הלילה ושודד בכיר לאיש צללים.



מקומות

במשחק יש 3 איים שונים, בהם ניתן לטייל ולצוד מפלצות:

  • Maple Island - האי בו מתחילה ההרפתקה, ומשמש בעיקר לצורך לימוד האספקטים הבסיסיים של המשחק. הוא מכיל 2 כפרים:
    • Amherst - כפר קטן בMaple Island שבו ניתן להשיג מספר משימות.
    • Southperry - כפר בחלקו הדרומי של Maple Island ממנו אפשר להפליג אל האי ויקטוריה.
  • Victoria Island - אי גדול ביחס ל-Maple Island האי ובו 6 ערים מרכזיות:
    • Lith Harbor - עיר הנמל של האי, ממנה ניתן להפליג אל האי "חוף פלורינה", שמומלצת לרמות 40+.
    • Henesys - עיר הקשתים, השוכנת בדרום האי, בה יוכל השחקן לבחור לעבוד כקשת. בעיר יש גם מספרה, מרפאה פלסטית, השוק החופשי, אזור המשחקים (שבו יוצרים משחקים מקלפים וסטים) ועוד. עיר זאת הכי מומלת לאימון ברמות נמוכות, בHenesys Hunting Ground, ששם יש מפלצות טובות לאימון, החל מחלזונות עד לפטריות ירוקות. בעיר זאת ניתן לעשות את מבחני הפסחא. דרך הנסיס יש אפשרות להגיע לעוד עיר שנקראת אמוריה(amoria), עיר החתונות. בעיר זו ניתנת האפשרות לשני שחקנים ממינים שונים להתחתן ולהיות זוג, האפשרות ניתנת רק שאתה מעל רמה 15.
    • Kerning City - עיר מודרנית בסגנונה השוכנת במערב האי. פרט לכך שזוהי העיר שבה יכול השחקן להפוך לגנב, עיקר חשיבותה של העיר נובעת מכך שהיא מכילה את המשימה הקבוצתית הראשונה (והיחידה ב-Victoria Island) לשחקנים בדרגות 21-30.
    • Perion - כפר הררי בצפון העיר, בו יכול השחקן להפוך ללוחם. בעיר נמצא גם שוק חופשי. באזור הכפר ניתן למצוא מפלצות חזקות במיוחד.
    • Ellinia - עיר השוכנת בתוך יער מיסטי ועבות במזרח האי. בעיר יכול השחקן להפוך לקוסם וממנה ניתן לקחת מעבורת אל האי אוסיריה. בניגוד לשלוש הערים הראשיות האחרות, לא ניתן להגיע ממנה אל הצינוק. בעיר יש את תחנת הספינה לאורביס.
    • Sleepywood - עיר השוכנת בתוך יער אפל במרכז האי, ממנה ניתן להכנס לצינוק, שמכיל את המפלצות החזקות והמסוכנות ביותר באי.
  • Ossirya - אי גדול אליו מגיעים על ידי קניית כרטיס למעבורת שיוצאת מ-Ellinia שבמזרח האי ויקטוריה.
    • Orbis - עיר השוכנת בעננים, דרכה ניתן להגיע לעיר Ludibrium דרך מעבורת. כמו כן אפשר להגיע ממנה אל הערים El Nath ו-Aqua Road, דרך מגדל בן 20 קומות הנקרא מגדל אורביס. באורביס נוספה משימה קבוצתית (PQ)בעידכון האחרון של הגרסה הגלובלית.
    • El Nath - עיר הקרח בה יעבור השחקן את קידום העבודה השלישי שלו. דרך העיר אפשר להגיע אל העמק הקפוא, שבו נמצאות המפלצות החזקות ביותר באי ובהמשך לזקום האימתני. כמו כן מעיר זו ניתן להגיע לזומבים על ידי הליכה (ארוכה וקשה)או דרך מגילה שעולה בין 100 ל-250 אלף, או שמשיגים מהקווסט של הזאקום.

בנוסף לאזור הקפוא, בדרך לזאקום יש אזור אש... זאקום היא המפלצת הכי חזקה שיש בינתיים בגרסה הגלובלית (רמה 140) בכדי לזמן את זאקום צריך לעשות מספר משימות.

    • Aqua Road - עיר תת-ימית המאוכלסת ביצורים ימיים, כדי לא לאבד נקודות חיים בזמן השהייה מתחת למים יש צורך בבועות שיעילות למשך 15 דקות או מיכל חמצן שניתן להשגה דרך השלמת משימה מיוחדת, דרך Aqua Road ניתן להגיע לKorean Folk Town.
    • Ludibrium - עיר גדולה הבנויה מלגו, ותושביה הם צעצועים. נחשבת גם כתת יבשת בפני עצמה. ניתן להגיע לעיר באמצעות מעבורת שיוצאת מאורביס. בעיר נמצא מגדל איוס, מגדל ענקי נוסף בן 100 קומות, בתחתיתו מצוי Omega Sector. בנוסף, בעיר זאת ניתן לעשות משימה קבוצתית המיועדת לרמות 35 - 50. וגם את מגדל הליוס - מגדל בין 3 קומות שבה קומה ה2 יש מעלית לקומה הראשונה שבה יש סיפרייה יש שם עולם בשם Korean Folk או .Fairy Tail Land בתחום הכי עמוק בעיר יש את populatos clock שעון חזק מאוד וגדול.
    • Omega Sector - עיר בלב אזור שמצוי תחת מתקפה של חייזרים. נשמרת על ידי המסו-ריינג'רס. ישנה בעיר כניסה לשוק החופשי.
    • Amoria Island - תוספת חדשה למשחק מגרסה 0.32, בעיר יש באפשרות שחקנים להתחתן.
    • Korean Folk Town - עיר כפרית, שנוספה למשחק בגרסא 0.37, זאת גם ארץ האגדות, ואפשר להגיע לשם מLudibrium ומAqua Road. יש בה הרבה משימות, שמעלות הרבה נקודות ניסיון, והמון מפלצות חדשות.

בשביל לעבור לעולם השני שהוא Victoria Island צריך ללכת לעיר Southperry, להמשיך ולדבר עם המלח בסוף המפה. (עולה 150 מסוס)

__________________