תוכן עמוד זה פוגע בך? דווח לנו


אזהרה: אם אתם מבצעים את המדריכים שיש לכם פה,האתר לא אחראי לכל דבר שיגרם לכם,

 מי שנכנס לפה יודע מה הוא רוצה לעשות וזה על אחריותו האישית.

עצה שלנו - אל תעשו את הדברים שיש פה
 
אתר הישראלי לקלאב פינגווין מציג:
 

קבלת סרט בחינם

מטרת המדריך: לקבל בחינם איזה סרטים שרוצים

 תהליך המדריך: יש דרך ממש קלה לקבל מלא סרטים מחנויות הוידאו דיוידי,וזה הולך כך:

 נכון שמישהו עושה מנוי נגיד ל100 סרטים אז הוא נירשם לפי שם ושם משפחה הוא לא מקבל קוד. אז מה עושים? ניכנסים לחנות ועומדים ליד הדלפק כיאילו מסתקלים על דיסקים,ומחכים עד שיגיע  לקוח שכבר יש לו מנוי כזה.ואז נניח הגיע מישהו הוא יגיד משהו כזה: שלום קוראים לי "יוסי כהן"(סתם שם) וברגע שיש לכם את השם  שיחקתם אותה! תבואו אחרי כמה ימים ותגידו שלום באתי  לקחת סרט עם שם "יוסי כהן", האישה תכתוב משהו במחשב ותיראה שיש כזה מנוי=פשוט תקחו איזה סרט שאתם רוצים!

סכנות במדריך: תלכו מהר בסוף כי "יוסי כהן" יכול להגיע ואז...

 

לקבל סרט חינם בYES

מטרת המדריך: לקבל או זיכוי כספי או סרט בחינם בYES

 תהליך המדריך: מזמינים סרט רגיל בYES(רגיל בוחרים סרט ועושים אישור..), אחרי שכבר ראיתם את הסרט והוא נגמר תתקשרו לYES ותגידו להם שהיו תקלות,הסרט ניתקע,הוא התחיל באמצע  ותמציעו משהו...ואז YES  אנחנו חושבים מחוויבים או לתת לך עוד סרט או לתת לך בחזזרה את הכסף!

סכנות במדריך: אין ממש סכנות אבל לנסות להיות אמיתיים

 

הוצאת סרטים מהבלוקבאסטר בחינם

מטרת המדריך: לקחת סרטים בחינם מהבלוקבאסטר

תהליך המדריך: הכי חשוב - אל תגעו בשום כפתור במכונה לפני שאתם רושמים את זה #12919 ואחרי שאתם כותבים את זה המכונה נכנסת לדף שאף אחד לא מכיר,ושם יהיה כתוב:"בקרת טכנאי ותפעול"=תלחצו על זה,תכנסו ואז יהיה עליכם לכתוב סיסמא הסיסמא: #195472  ואז יהיה עוד מסך אחר שיהיה כתוב שכתוב,ויהיו שם אפשרויות: בדיקת סרטים, הוספת קוד  טכנאי ועוד... תבחרו באפשרות "בדיקת סרטים" ואז יהיה כתוב לכם לבחור סרט שאתם רוצים ואז הסרט ירד לכם וזה יחזור לאפשרויות

סכנות במדריך: תיזהרו שלא יהיו לידכם אנשים!

 

פריצת מכונות

   1. מי שלא יודע רוב מכונות השתיה עובדות על משקל! למשל אם אתה מכניס שקל זה שוקל אותו ואז המכונה יודעת שזה שקל!!! אני כבר לא זכר כמה כל מטבע שוקל אבל אם מחברים 10 אגורות ל10 אגורות זה שוקל כמו 5 שקל ואז יש לכם פחית!(אסור להדביק עם סלוטייפ עם דבר לא עבה ולהדביק טיפה שלא יהיה יותר מדי דבק)

  2. זה ממש ממש לא חוקי אז שתדעו! תבואו למכונה כמה חברים(שלא יהיו אנשים בסביבה) תגידו לאיזה חבר שלכם שיתכונן להוציא את הכבל של המכונה בחשמל,תכניסו 5 שקל תלחצו על תות בננה כי זה הכי טעים(סתם)ואז כשאתם שומעים ואז כשאתם שומעים את הדלת של המכונה נפתחת (מן צליל של משהו זז) תגידו לחבר שלכם שיוציא את הכבל מהחשמל ואז יפלו לכם מלא פחיות!!!!!!!כדי לבוא עם איזה טיק כדי לשים את הפחיות

  3. יש את המכונות שוקו שהם הכי תפוקות..כל האנשים קונים ובמכונה נישאר מלא כסף! כדי להוציא אותו תבעטו חזק מעל איפה שיוצא העודף (אפשר גם בצדדים) וכל פעם יוצא קצת כסף!

  4. במכונות פריטה,למי שיש מדפסת טובה וסורק שיסרוק את השטר שידפיס ויגזור אותו מהנייר, אחר כך קחו את השטרות(גם את האמיתי וגם תלא אמיתי) שימו עליהם טיפה מים(לא יותר מדי שלא יקרעו)ואז תצמידו אותם חזק אחד לשני משני הצדדים - את הצד הקידמי לקידמי ואת הצד האחורי לאחורי,ישר אחזה תקחו מגהף ושימו את השטר המזוייף מתחת למפית ותגהצו את המפית.שימו בחלק של הלק הזוהר לק כסוף ועכשיו השטר יקלט במכונת פריטה.

 

מדריך מ-ג-נ-י-ב

   נכון שיש את המכונות האלה עם החטיפים והבמבה ופסק זמן ומקופלת ועוד...? הם נימצאים לרוב בבתי אבות ובבתי חולים-כימעט תמיד! אז רק באתר ההורדות הגדול  איך לפרוץ למכונה ולקבל מה שאתה רוצים כמה שאתם רוצים!

תהליך הפריצה:

   במכונות האלה יש מפתח אחד בלבד שפותח את המכונה עצמה ומשם הם לוקחים את הכסף! אתם שואלים בטח: "אבל איך הם מורידים חטיפים שפג תוקפם..?" אז זה הולך ככה! למשל שאתם שמים 2 וחצי שקל לקנות פסק זמן אז יש לפס זמן מספר מסוים למשל 662 אתם מקישים 662 ואז הפסק זמן נופל.יש קוד טכנאי! אז איך לוקחים מה שרוצים מתי שרוצים??

מכניסים 2.5 שקל למכונה שבהם אתם יכולים לקנות משהו לא משנה מה ואז אתם מקישים 717 אתם תישמעו מין צפצוף חלק כזה , עכשיו תלחצו 171 ויהיה עוד רעש קצת יותר ארוך ואז 711 תשמעו הפעם רעש ארוך במשך 5 שניות ואז יצא כל הפסק זמן שבמכונה!